نکاتی برای خرید کیف لپ تاپ
بــــــــــ روز
با ما بــــــ روز باشید ، نرم افزار،سخت افزار،شـبکه،فناوری اطـلاعات،اینترنــت

 
تاريخ : چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:,

اغلب اولین وسیله جانبی که پس از خرید لپ تاپ باید به سراغش بروید کیف مناسب آن است. شما بسته به نیاز خود می توانید انتخابی مناسب مانند کیف دستی، کوله، سامسونت، چرم و ... داشته باشید.
▪ کاربرد: اگر اهل سفر هستید و یا در روز زیاد به این طرف و آن طرف می روید، توصیه می کنیم از کیف های کوله پشتی استفاده کنید زیرا علاوه بر این که حمل لپ تاپ با آن ها آسان تر است، می توانید وسایل جانبی بیشتری را با خود حمل کنید، اما اگر استفاده لپ تاپ شما تنها به یک سر کار رفتن ختم می شود، کیف های دستی می تواند بهترین انتخاب باشد.
▪ جنس: کیف لپ تاپ های امروزی جنس های مختلفی چون چرم، پلیمرهای نایلونی، برزنت و ... دارد، افرادی که فرم لباسی رسمی دارند و به شیک بودن خود اهمیت می دهند می توانند به سراغ کیف های چرمی دستی بروند اما اگر تیپ شما اسپرت است توصیه ما خرید کیفی از جنس برزنت است. بهترین تولید کننده های کوله لپ تاپ در جهان نیز از این نوع پارچه برای تهیه محصولاتشان استفاده می کنند. البته دقت کنید که کیف شما با هر جنسی که باشد باید از لپ تاپ در مقابل ضربه های ناگهانی کوچک و بزرگ و رطوبت محافظت کند. پس دقت کنید درون کیف لایه های محافظتی از لپ تاپ (ابری و اسفنجی) وجود داشته باشد. هر قدر که این لایه ها ضخیم تر و گسترده تر باشد مقاومت کیف در مقابل خطرات ناگهانی بیشتر است.
▪ وزن و اندازه مناسب: یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب کیف لپ تاپ باید به آن دقت کنید، وزن مناسب است زیرا لپ تاپ ها خود به اندازه کافی سنگین هستند پس بهتر است کیفی را انتخاب کنید که سبک باشد. در ضمن با توجه به اندازه متفاوت لپ تاپ ها (۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی) هنگام خرید از فروشنده بخواهید کیف هایی را به شما نشان دهد که متناسب با لپ تاپتان باشد. می توانید با خواندن برچسب روی کیف نیز از اندازه واقعی آن مطلع شوید. در حال حاضر در بازار کیف هایی با قیمت ۲۰ تا ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. در ضمن سعی کنید کیفی را تهیه کنید که گارانتی نیز داشته باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط علی اکبر عبــادی


بامابـــ روز باشید

طراحی سایت